Zaloguj

Jeśli masz już aktywne konto w naszym sklepie, zaloguj się teraz.

Do darmowej wysyłki brakuje: 299 zł
Twój koszyk 0 0 zł

Twój koszyk jest pusty

Pytania i Odpowiedzi

W tym dziale poznasz odpowiedzi na pytania jakie najczęściej zadają nasi klienci.

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego sklepu i jednocześnie informujemy że towar zakupiony w sklepie WarriorShop.pl  można zwrócić lub wymienić w terminie 14 dni od momentu odbioru przesyłki z zamówieniem. Wychodząc naprzeciw naszym klientom zapewniamy że zawsze staramy się osiągnąć porozumienie tak aby zamówiony towar był udanym i satysfakcjonującym zakupem. Zakupy w sieci różnią się od tradycyjnych a pierwszy kontakt z produktem następuje w chwili odbioru przesyłki , dlatego też zapewniamy o bezpieczeństwie  zakupów w naszym sklepie. Bezpieczeństwo od chwili złożenia zamówienia, opłacenia online, dostawy aż po zwrot czy wymianę produktu.

1. Jak długo będę czekać na zamówiony produkt?

Po potwierdzeniu złożenia zamówienia na adres e-mail otrzymasz wiadomość z informacjami o wybranej formie dostawy i możliwych, wybranych formach płatności.  Zamówienie zostaje przekazane do realizacji i jest przygotowywane do wysyłki tego samego lub następnego dnia roboczego. Przesyłki do naszych klientów dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej a dzięki usłudze kurierskiej Pocztex24 99% z nich dociera do adresatów następnego dnia roboczego co maksymalnie skraca czas oczekiwania na zamówienie. W chwili przekazania przesyłki kurierowi otrzymasz wiadomość sms z linkiem do śledzenia statusu przesyłki. Przesyłka staje się widoczna w systemie monitorowania w momencie przekazania jej przez kuriera do działu ekspedycji pocztowej. Takie rozwiązanie umożliwia sprawdzanie statusu zamówienia i przesyłki na bieżąco online.

2. Jakie formy dostawy są dostępne?

W zależności od wybranej formy płatności i własnych upodobań, masz do wyboru jedną z form dostawy: Pocztex24, Pocztex48 lub Pocztex48 odbiór w punkcie (Żabka, Orlen, Poczta, Agencja Pocztowa).

3. Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki jest stały niezależnie od ilości zamawianych produktów, czyli zamawiając kilka produktów ponosisz jednorazowy koszt wysyłki. Koszty wysyłek to: Pocztex24 za pobraniem: 16 PLN, Pocztex24 wpłata na konto: 13 PLN, Pocztex48 za pobraniem: 14 PLN, Pocztex48 wpłata na konto: 12 PLN oraz Pocztex48 odbiór w punkcie tylko 9.90 PLN! 
Przy zamówieniu powyżej 250 zł wysyłka kurierem gratis.

4. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność online Przelewy24, płatność natychmiastowa.

5. Czy umożliwiacie zamówienia z odroczonym terminem płatności?

Tak, dla określonych podmiotów. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

6. Czy umożliwiacie zakup większej ilości danego produktu?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

7. Interesuje mnie produkt, który aktualnie nie jest dostępny. Co robić?

Możesz zapisać się na powiadomienie email o dostępności produktu. Na karcie produktu w odpowiednim miejscu wpisz swój adres email i kliknij zapisz. Jeżeli produkt pojawi się ponownie w ofercie sklepu to otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.

8. Czy umożliwiacie odbiór osobisty zamówienia?

Tak. W celu odebrania zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu  określenia terminu odbioru produktu.  

9. Co to jest program newsletter?

Osoby dokonujące zakupów jak i również odwiedzające nasz sklep mają możliwość dołączenia do programu newsletter. Dzięki newsletterowi po podaniu i potwierdzeniu adresu e-mail będziesz na bieżąco informowany o nowościach, ofertach specjalnych jak i również kodach rabatowych do zrealizowania w naszym sklepie.

10. Czy wystawiacie fakturę?

Tak, na wszystkie zakupione produkty możesz otrzymać fakturę. W trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi zaznacz i uzupełnij pole „Chcę fakturę VAT” możesz również zaznaczyć opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie jak i również zaznaczyć pole i przesłać nam „uwagi dotyczące zamówienia”

11. Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Do chwili odbioru przesyłki od nas przez kuriera możesz modyfikować swoje zamówienie. W celu dokonania zmian takich jak np. zmiana adresu, dodanie produktu, zmiana sposobu płatności czy dostawy preferujemy jak najszybszy kontakt z numerem telefonu: 692 853 857  

12. Czy mogę anulować zamówienie?

Anulowanie  zamówienia możliwe jest jedynie do momentu jego odebrania od nas przez kuriera. W tym celu prosimy o niezwłoczny kontakt z numerem telefonu 692 853 857   

13. Gdzie jest teraz moja przesyłka?

Aktualne informacje o miejscu w którym znajduje się Twoje zamówienie uzyskasz klikając w link do monitorowania przesyłki, który otrzymasz w wiadomości sms po odebraniu przesyłki od nas przez kuriera.

14. Czy sprzedawane produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w ofercie naszego sklepu są objęte gwarancją producentów, która obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej. Zalecamy zachowanie dowodu zakupu (paragonu lub faktury) przez okres gwarancyjny.

15. Przesyłka z zamówieniem jest uszkodzona. Co robić?

Zalecamy przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdzenie, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu. W chwili stwierdzenia widocznych uszkodzeń zewnętrznych, zalecamy otwarcie przesyłki przy kurierze a jeżeli zawartość i sam produkt jest uszkodzony, spisanie protokołu szkody oraz poinformowanie nas telefonicznie 692 853 857.

16. Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, jest uszkodzony i planujesz złożenie reklamacji to skontaktuj sie z nami.

17. W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), zakupiony produkt możesz zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia odebrania przesyłki z zamówieniem. Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy tzn. nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony, uszkodzony a najlepiej jeżeli znajduje się w oryginalnym opakowaniu. W celu dokonania zwrotu rekomendujemy skorzystanie z formularza zwrotu/reklamacji znajdującego się pod linkiem: https://www.warriorshop.pl/t7,zwroty-i-reklamacje